CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday 12 December 2009

Fahami ku seadanya

Aku yang sering mengharap sesuatu yang bahagia untuk sesuatu sinar,
lantas apa yang aku perolehi adalah kelukaan yang sering melanda dalam jiwa yang lara..
mana ianya cinta yang sering menjadi bahagia,
mana kasih yang sering menjadi pujaan punjanggah madah,
mana sayang yang menjadi lambang insan yang berpasangan,
dimana semuanya itu adalah sekadar mimpi yang tak pasti dan fantasi,
semata-mata permainan yang mudah di tinggalkan dengan serta merta,
dan pada akhir hayat aku nanti engaku akan tahu betapa aku memerlukan kasih sayang,cinta dan,
kebahagian dari mu wahai insan yang b'gelar wanita...

itu hakikat yang akan menjadi pasti dan kekal pasti......
Hanya Aku Yang Tahu hayat yang aku tanggung pada ketika ini...

0 comments: