CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday 18 March 2009

Aku yang mengharapkan cintamu

betapa besarnya sebuah cinta yang aku harapkan
agar ianya dapat aku abadikan selamanya
selagi hayat aku yang tidak seberapa ini

aku hanya inginkan sebuah hakikat cinta
seperti insan2 yang lain
namun aku masih lagi dianggap seorang yang tiada setaraf
aku sedih dan menangis

apa yang aku harapkan adalah cinta sebenar cinta
dari seseorang yang amat aku sayangi
sepenuh hati..

walaupun aku tahu aku bukan seperti
insan biasa,namun aku jua punyai hati dan
perasaan seperti insan biasa jua
yang ingin merasa hakikat sebuah cinta
yang hakiki....

aku tahu bahawasanya....pada hakikatnya
engkau kelu untuk berkata
apa yang amat aku harapkan adalah hati dan
perasaan mu
yang aku cintai
sepenuah hati
hanya aku
dwarna sutera........

0 comments: