CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday 7 April 2009

aku yang selalu kecewa

aku yang selalu kecewa dalam percintaan,
dan aku juga selalu kecewa dalam pertalian,
aku yang selalu kecewa dengan masa dan persekitaran ku...

kalu diberi sedikit masa lagi,
pasti jua kekecewaan yang akan aku perolehi,
punyai seorang tunang,tetapi curang di depan mata,
punyai kawan yang dianggap satu keluarga,
tikam dari belakang....



Bilakah akan berubah keadaan masa,
Adakah aku ini seorang insan yang telah ditakdirkan,
sebegini,atau hanya untuk seketika....


Apa lagi yang harus aku buat,
menangis tiada guna,
ingin meraung tiada siapa yang dengarnya,
ingin meratapi tiada siapa yang sudi,
menjadi pendengar setia....


kini airmata membasahi pipiku,
aku bagaikan kain yang tiada gunanya lagi,
telah diguna banyak kali,dan akhirnya,
dibuang jua ke sungai atau di biarkan ,
begitu saja.....


Yang aku tahu,aku yang selalu kalah,
Dan selalu patah hati dan makan hati,
Hanya aku yang selalu kecewa....

0 comments: